دوره آموزشی پرورش عقرب در مشهد

دوره آموزشی پرورش عقرب در مشهد

دوره آموزشی پرورش عقرب در مشهد

دوره آموزشی پرورش عقرب در مشهد

  • ۰
  • ۰


آموزش هزینه نیست

دوره های اموزشی پرورش عقرب در مشهد

پرورش عقرب,سود پرورش عقرب,چگونگی تکثیر عقرب,درآمد پرورش عقرب,روش پرورش عقرب در خانه,نحوه پرورش عقرب,راههای پرورش عقرب,مجوز تکثیر عقرب,فیلم پرورش عقرب,طرح پرورش عقرب,اموزش پرورش عقرب,فیلم تکثیر عقرب,شرایط پرورش عقرب,نحوه تکثیر عقرب,کلاس پرورش عقرب,مزرعه پرورش عقرب,مرکز پرورش عقرب,کارگاه پرورش عقرب,دوره پرورش عقرب,روش تکثیر عقرب

زهر عقرب، بیش از ده میلیون دلار به ازای هر لیتر

خداوند سم عقرب را برای دفاع و کشتن دشمنان خلق کرده است، جالب اینجاست که تمامی گونه‌های عقرب‌ها سم ندارند و تنها ۲۵ گونه از عقرب‌ها شناسایی شده‌اند که سم آنها برای انسان‌ها کشنده به حساب می‌آید. پروتئینی که در سم عقرب پیدا می‌شود را برای افرادی که از ورم مفاصل رنج می‌برند استفاده می‌کنند. از طرف دیگر از این پروتئین در درمان فلج چندگانه و عارضه‌های روده‌ای نیز استفاده می‌شود تا با قیمت بیش از ده میلیون دلاری خود برای هر لیتر لقب گرانترین مایع دنیا و رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

کیفیت زهر عقرب بسته به روش زهرگیری و گونه مورد پرورش متفاوت است و زهر هر عقرب قیمت و مشتری خاص خودش را دارد.

طبق تجربیات اساتید این کار در ایران ، از هر 10.000 عقرب ایرانی یک گرم زهر خشک (معادل 80 میلیون) بدست می آید. برای رسیدن به این تعداد اگر عقرب مولد شما برای شروع 500 عدد باشد در زمان یکسال به این رقم خواهید رسید. اگر از ابتدا با تعداد مولد بیشتری شروع بکار کنید بازگشت سرمایه شما بسیار سریعتر خواهد بود. همانطور که قبلا ذکر شد از هر عقرب میتوان هر 3 ماه یکبار زهرگیری کرد . با توجه به میزان فوق به این نتیجه خواهیم رسید که سود پرورش عقرب نزدیک به 300 الی 400 درصد است و برای تکثیر کنندگان آن صرفه اقتصادی فراوانی دارد.


چرا زهر عقرب ارزشمند است ؟

زهر عقرب در رتبه نخست گران ترین مایع در جهان است. البته باید گفت که این مایع گران نیست بلکه بسیار ارزشمند است. علت ارزش بالای این ماده ، موارد کاربرد پزشکی آن بوده که در درمان صعب العلاج ترین بیماریهای بشر مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله بیماریهای مهمی که با این زهر ارزشمند درمان و کنترل میشود : ایدز ، سرطان ، دیابت ، روماتیسم مفصلی ، التهاب روده ، بیماری MS و.... می باشد.
عقرب موجودی است که فراوانی زیادی در دنیا ندارد به همین دلیل موجودی بسیار استراتژیک است و جزو منابع طبیعی پرارزش محسوب میشود. همچنین تمامی گونه های عقرب زهر ارزشمندی ندارند و فقط 25 گونه عقرب است که زهر کشنده دارد و از این 25 گونه تنها 10 گونه است که کاربرد دارویی دارد و مابقی تنها برای تهیه پادزهر کاربرد دارد.
توجه: بازار فروش زهر عقرب بازاری بی انتها بوده که هیچوقت به اشباع نخواهد رسید.

آموزش هزینه نیست، یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

از کجا می توان در این عرصه ورود پیدا کرد ؟

مانند هر کار دیگری برای شروع به راه اندازی یک مزرعه پرورش عقرب ، نیازمند گذراندن دوره آموزشی میباشید. بنابراین پله اول آموزش تمامی مراحل کار است. پس از یادگیری کار با عقرب می توانید بسته به فضایی که در دسترس دارید تعداد پرورشی خود را مشخص کنید.
توجه : برای شروع میتوانید در یک اتاق یا انباری در منزل خود این کار را شروع کنید.
توجه : حداقل سرمایه مورد نیاز برای شروع بکار و توجیه اقتصادی حدود 10 تا 20 میلیون میباشد و طبیعتا هرچقدر سرمایه گذاری بالاتر باشد میزان سود دهی نیز بیشتر خواهد بود.

 

سود پرورش عقرب چقدر است ؟

ما عقرب ها را برای زهرگیری پرورش خواهیم داد. زهر عقرب یک ماده بسیار ارزشمند است. مشتریان زیادی دارد. پرورش عقرب و مار سمی یکی از تجارتهای پرسود بین المللی بوده و میتوانید سودآوری و ارز آوری خوبی برای پرورش دهندگان داشته باشد. سود پرورش و تکثیر عقرب در بدترین شرایط 200% و در شرایط نرمال 300 الی 400 درصد است.

 

اولین و مهمترین سئوال این است که چرا زهر عقرب اینهمه ارزشمند است ؟

در کتب طب سنتی ایرانی نگارش یافته توسط طبیبان به نامی چون ملاصدرا ، ابوعلی سینا و... خواص بسیار زیادی برای زهر عقرب و همچنین خود عقرب ذکر شده است. سالهاست دانشمندان خارجی و حتی محققین ایرانی در حال تحقیق و مطالعه بر روی توکسین ها و پروتئین های زهر عقرب هستند.
تا به امروز چند کشور در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند و داروهای بسیار پرکاربرد و موثری را بوسیله زهر عقرب تولید و در دنیا توزیع کرده اند که متاسفانه کشور ما هم در بازار فروش زهر عقرب و هم تولید و فراوری داروهای وابسته به آن بسیار کند پیش رفته و هنوز جایگاه مناسبی در این زمینه کسب نکرده است.
زهر عقرب حاوی پروتئین هایی است که می تواند برای درمان بیماری های از جمله کنترل انواع سرطان بد خیم و خوش خیم ، دیابت نوع 1 و 2 ، درمان و کنترل ایدز ، روماتیسم مفصلی ( آرتریت روماتوئید)، بیماری های التهاب روده و بیماری اسکلروز متعدد (MS) استفاده شود. به دلیل شفابخشی زهر عقرب در درمان این بیماری ها که بسیاری از افراد را به ستوه آورده اند و همچنین کم بودن و کمیاب بودن زهر آن ، قیمت بسیار زیادی دارد.

 

آیا خود عقرب هم کاربردهای دیگری دارد ؟

بدن عقرب سراسر شفاست. از دم آن که اصطلاحا به آن "تلسون" گفته می شود تا نوک چنگک هایش همه اجزای آن بسیار پرکاربرد و مفید برای انسان است. پودر عقرب خشک شده و همچنین روغن عقرب در طب سنتی بسیار تاکید شده است.

**: کشور عزیزمان ایران اقلیم بسیار مناسبی دارد و چند نوع از ارزشمندترین عقربهای جهان را در خود جای داده است. به همین خاطر ، ایران پتانسیل بسیار بالایی را در تولید زهر عقرب ، خود عقرب و فرآورده های آن دارد که میبایست همه جوانان به این پتانسیل بینظیر توجه کرده و در شکوفایی این مهم گام بردارند.

 

چگونه میتوان برای پرورش و زهرگیری عقرب تخصص کسب کرد ؟

یکی از راحت ترین راههای کسب مهارت در زمینه پرورش عقرب ، شرکت در دوره های آموزشی که برگزار می شود خواهد بود. چرا که شرکت در این دوره ها کمک بسیاری در افزایش یادگیری ، شناخت بهتر عقرب ها و ریختن ترس شما خواهد شد. از دیگر مزایای شرکت در دوره های آموزشی آشنایی با افراد دیگیری است که در همین راه گام برداشته و کسب اطلاع از نظرات و اطلاعات آنها در این زمینه میباشد که این نیز به اندازه تمامی مطالب تدریس شده مهم می باشد.
برای ورود به کسب و کار پرورش عقرب حتما باید در یک دوره آموزشی شرکت کرده و مدرک اخذ نمایید. و صرف مطالعه اطلاعات در کتب و اینترنت برای اینکار کافی نیست.

 

سرفصل های آموزشی در دوره پرورش عقرب چیست ؟

شناخت گونه های استراتژیک عقرب - پراکندگی جغرافیایی - مهمترین گونه برا پرورش - نحوه تکثیر و تولید مثل - نحوه تغذیه صحیح در پرورش - پوست اندازی و مراحل رشد - شرایط زیست محیطی - مراقبت ها و نگهداری در مزرعه - شناخت عوامل بیماری زا - میزان تولید زهر - روشهای بازاریابی و مارکتینگ در ایران و جهان - وضعیت بازار تقاضا - کاربردهای زهر مایع و خشک - روش ها و زمان های زهرگیری - مراحل راه اندازی مزرعه در ایران و...

 

آیا برای شروع به کار راه اندازی یک مزرعه پرورش عقرب نیازمند مدرک معتبر هستیم ؟

برای شروع به اینکار داشتن یک مدرک معتبر الزامی است و در تمامی مراحل اخذ مجوز از سازمانهای ذیربط این مدارک را از شما خواهند خواست. بنابراین برای کار کردن قانونی در این زمینه نیازمند مدرک معتبر خواهید بود.

دوره پرورش عقرب برگ سبز

کجا میتوان دوره های پرورش عقرب را گذراند و مدرک معتبر اخذ نمود ؟

در حال حاظر به دلایل مختلفی مانند : کمبود امکانات درسی ، آزمایشگاهی ، اساتید متخصص و... آموزش این دوره ها در سراسر کشور برگزار نمی شود. به همین خاطر ما در مجموعه ایران عقرب (iranaghrab) ، سعی کرده ایم دوره های مختلفی را در چند شهر ایران برگزار کنیم.

از جمله شهرهایی که دوره پرورش عقرب در آن برگزار خواهد شد : شیراز به عنوان مهد آموزش پرورش عقرب و تهران جهت سهولت دسترسی عزیزان از اقصی نقاط کشور میباشد.
توجه کنید که کیفیت آموزش ، اساتید ، سرفصل های تئوری و عملی نقش بسیار موثری در یادگیری و ورود شما به این عرصه خواهد داشت.

 

مجموعه ما اولین و معتبرترین برگزار کننده سراسری کلاسهای پرورش عقرب در ایران است که در پایان دوره نیز مدرک معتبر ایرانی و خارجی برای شرکت کنندگان صادر خواهد نمود که هم برای صدور مجوز فعالیت و سیر مراحل قانونی در کشور کمک شایانی است و هم جهت بازاریابی و فروش و اعتبار بخشیدن حضور بین المللی مورد تایید میباشد.

 

- دوره پرورش عقرب بصورت تخصصی برگزار خواهد شد و جهت عزیزان شرکت کننده در این دوره ها تمامی امکانات آزمایشگاهی جهت آموزش عملی زهرگیری فراهم شده است.
- شرکت در دوره آموزشی پرورش عقرب هیچ پیش نیاز و مدرک تحصیلی خاصی لازم ندارد. تمامی مطالب از 0 تا 100 بصورت تئوری و عملی آموزش داده خواهد شد.
- دوره آموزشی پرورش عقرب و زهرگیری از عقرب ، برای تمامی افراد بالای 18 سال مناسب میباشد.
- خریدار زهر عقرب در ایران و خارج بسیار زیاد است و شرکت ما نیز بصورت تضمینی خریداری خواهد کرد.
- در انتهای دوره به افرادی که در آزمون نمره قبولی را کسب کنند مجوز پرورش عقرب اعطا خواهد شد.


از شروع تا پایان در کنار شما خواهیم بود
پشتیبانی و مشاوره رایگان
تامین عقرب مولد پرورشی و لوازم زیر قیمت بازار

جهت پیش ثبت نام و اطلاع از برگزاری دوره های آموزشی پرورش عقرب کلیک کنید:
پیش ثبت نام دوره آموزش عقرب

راههای تماس و ارتباط با ما :
تلفن تماس : پرورش عقرب
تلفن دفتر مرکزی آموزشگاه : شرکت پرورش عقرب
تماس از طریق تلگرام : @iranaghrab_ir

نظرات (۱)

  • حسن نیساری
  • سلام خسته نباشید

    این دوره ی آموزشی رو در مشهد هم برگزار میکنید یا خیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی